Alpha cursus

In september starten we weer met de Alpha Cursus in de Kruiskerk! Er zijn al wat aanmeldingen binnen, maar we verwelkomen graag nog meer mensen. Of je nou nieuw bent in de kerk of je zit er al jaren of je bent helemaal niet kerkelijk betrokken, de Alpha cursus is er voor iedereen.
Tien weken gaan we met elkaar in gesprek over basis thema’s in het christelijk geloof: Waarom moest Jezus sterven? Hoe kan ik het kwade weerstaan? Maar ook, geneest God ook nu nog? Ongeveer in het midden van de cursus is er de Alpha zaterdag, die dag hebben we het over de Heilige Geest.
De eerste avond is maandagavond 16 september, we starten dan om 19.30 uur. Deze avond vertellen we wat de Alpha Cursus inhoudt en na deze avond kun je beslissen of je wilt instappen. Vanaf 23 september starten we de avonden met een gezamenlijke maaltijd. We beginnen dan om 18.30 uur.
Heb je interesse of wil je meer weten? Vanaf begin september ben ik weer bereikbaar, dus mail of app me dan gerust.
Namens het Alpha team,
Jolijn van de Veen