Vakantiegeldactie 2024

Mei. Voor een aantal mensen de maand waarin een mooi bedrag aan vakantiegeld op de rekening wordt bijgeschreven en op vakantie kan worden gegaan.

Mei: Voor een aantal mensen de maand waarin door dat vakantiegeld achterstand in betaling kan worden ingelopen of iets meer mogelijk is dan in de andere maanden.

Mei: De maand, waarin velen het van (nog) meer kunnen doen en anderen het met nog even weinig moeten doen.

Daarom ook dit jaar weer de Vakantiegeldactie van de Diaconie, waarbij we mensen die nauwelijks rond kunnen komen een eenmalig extraatje willen geven. Doet en deelt u dit jaar (ook) weer mee?

Mogelijkheden om te delen:
- Een envelop-met-inhoud in de vakantiekoffer bij de actietafel in de ontmoetingsruimte;
- Het scannen van de QR-code bij de actietafel in de ontmoetingsruimte;
- Overmaken van een bedrag op bankrekeningnummer NL70 RABO 0347 8094 64 t.n.v. Diaconie Gereformeerde Kerk onder vermelding van “Vakantiegeld”.

Namens Team Diaconie, Arie Hoogvliet

240517 vakantiegeldactie