Geld, mobieltjes, enzovoort

Buitenlands en oud Nederlands geld sparen
Hebt u genoten van de vakantie in het buitenland? En is er nog wat geld over gebleven? U kunt buitenlands geld en al het oude Nederlandse munt- en briefgeld sparen voor Kerk in Actie. We verkopen die aan banken, handelaars en verzamelaars.

Een tweede leven voor uw oude mobieltje, toner of cartridge
Kerk in Actie gelooft in delen. Met elkaar in actie voor de naaste, dichtbij en ver weg. Geen mens uitgezonderd. Ook u kunt in actie komen door simpelweg uw oude mobieltje, lege inktcartridge of toner, ansicht- en geboortekaarten, postzegels en oud geld in te leveren in de kerk. Misschien heeft u het inleverpunt hiervoor wel zien staan in de ontmoetingsruimte van de kerk?

Na heel veel jaren de verzamelde spullen netjes gesorteerd en doorgestuurd te hebben vond ik het tijd om het stokje over te geven. Marrie van Wijk heeft het van mij over genomen. Ik wens haar veel plezier met dit werk.
Hester van Breda

ansichtkaarten